Pissa en gång i halvtimman

HAHAHAHA VAD FAN? DET SENASTE INLÄGGET PUBLICERADE JAG FÖRSTA DAGEN INNAN SPORTLOVET? WHATAFAAAAAAK? HAHAHAHAHAHA.

Men iaf tja bloggen!

Sitter här och är lite halvhungrig, najs med middag snart. Åt typ frusna lättfil (egentligen yoghurt men vi hade ingen..) pluppar förut. Jag lovar att dom hade varit jättegoda ifall det varit yoghurt. Men iaf, det var väl helt OK. Lite surt. Men jag älskade konsistensen, låtsades som att det var sura jordgubbschips.

Har också upptäckt att jag pissar typ en gång i halvtimman. Vet ni hur irriterande det är eller? Men eftersom jag nu inte äter hela tiden så dricker jag hela tiden istället så ah.. Annoying.

Fixade med min Fitblr i över fem timmar förut. Yaaaah. Helt otroligt. Publicerade sen lite matbilder på min vanliga Tumblr, och omgggg. Hittade typ en tumblr med bara fet mat. Jag som precis slutat med allt skit typ dregglade. Det var typ amerikansk mat, alltså äckligt fet, men jag älskar äckligt fet mat! Det var typ hamburgare med mac&cheese och bacon med pommes frites och ost och sånt där! A m a z i n g. HAHAHA.

Ska äta lax och pommes alldeles strax så nu drar jag. Puss!


I love you too babe.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0