Never sacrifice who you are just because someone has a problem with it

Good morning!

What's up? Själv har jag precis ätit upp frukosten och ska alldeles strax börja göra mig iordning. Jag har börjat gått upp tidigare för varje morgon, idag gick jag upp prick halv sju! Fatta vad skönt? Har huuuur lång tid som helst på mig att göra mig iordning. Fast jag måste sluta äta frukost så länge, har ätit frukost i typ 25 minuter nu. Woopzie. Men det är ju för att jag sitter vid datorn samtidigt. Ska nog dissa datorn i framtiden.

Anyways, jag drömde en mardröm inatt. Fyfaaan vad rädd jag var när jag vaknade klockan tre. Jag skakade, hjärtat bankade skitfort och jag hade tappat Pluto. WTF, jag hade tappat Pluto. Min hjälte låg alltså på golvet. Han som ska rädda mig från alla mardrömmar låg på golvet. TACK PLUTO. Rädd som fan att jag skulle se ett spöke stå mitt i rummet vände jag mig snabbt om, plockade upp honom och somnade om. Ni anar inte hur läskig dröm jag hade. Det var någon spåtant som kunde säga när man skulle dö och alla datum som hon hade sagt, då hade dom dött. Jag höll hela tiden på att fråga när jag skulle dö, fast jag inte ville veta. Så jag började sjunga på lite Hot chelle rae i huvudet bara så jag inte skulle fråga och sen vaknade jag. FIFAAN.

Ska iallafall gå och börja göra mig iordning nu sen väcka lillebrorsan. Hatar torsdagar så det känns ärligt talat riktigt jobbigt att gå till skolan idag. Bild, 65 minuters NO, SO, Spanska.. Alltså varenda ämne idag är sämst, förutom engelskan. Kom även på att jag inte pluggat till någon av glosförhören vi ska ha idag. GREEEEEAT. Spanskan kommer gå riktigt bra känner jag. Not.

VI HÖRS SEN LUVIES. PUSS!

 
Snälla käre gode gud. Kan du ge mig den här hårfärgen? Pleeeease?


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0