Nattlandbandyn

Tjobre!

Nattlandbandyn var sådär om jag ska vara ärlig. Asså det hade ju varit tusen gånger roligare ifall vi varit med och spelat men sen stack Emma och Kamilla och då blev det ännu tråkigare.. Fast det var en massa folk där! Så ifall man hade känt massa folk hade det säkert varit skitkul.

Aja, vi stack till coop vid typ nio och satt vid busshållsplatsen och frös arslena av oss i typ en halvtimma och åt choklad. Hahaha, idioter.

Idag tänkte jag åka och gymma men jag orkar inteeee. Jag blir bara irriterad när jag inte klarar av att jogga mer än fem minuter innan jag bokstavligt talat DÖR. Vill jättegärna sola men asså lol. Jag blir bara mer fräknig än vad jag redan blivit utav solande på rasterna.

Slänger upp ett inlägg om ett kick ass-band som jag och Emma började älska igår om någon timma.

PUSS!


Jag och Sara i måndags, mobba inte!

Postat av: feliciaa

sV; hehe ja :)

2012-03-03 @ 11:15:57
URL: http://feeelicia.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0