My scale is finally heeere!

Yo brothas!

Sitter här i soffan och chillar men om en timma ungefär måste jag plugga SO igen. Åhh vad irriterande. Provet är ju imorgon så det skulle ju sitta fint att kunna det mesta. Sen har vi matteprov på fredag så det måste jag plugga lite till också. Hur fasen ska båda två proven kunna sätta sig i hjärnan?

Oh well. Skoldagen idag var väl helt okej I guess. Sen efter skolan chillade jag, Sara och Emma medan vi väntade på bussen. Sen hade vi gitarr och omg.. Hahaha, Albin började asgarva åt hur Sara spelade och då började Sara skratta och då började jag skratta och det blev kaos i typ tio minuter.. Vår lärare eller vad man säger bara satt där och väntade på oss, haha fyfan vad pinsamt! Men vi fick lära oss vårat första barréackord. Ganska svårt om man säger så. Det var skitsvårt att få E-strängen att låta medan jag höll resten av fingrarna (vi höll på med ackordet F), oh well.. Får väl träna på shiiten.

Överlag får jag ganska mycket beröm utav honom och han pratar mest med mig osv. Vet inte varför men det blir bara så. Jag säger till han ifall jag inte fattar och frågar ifall jag vill veta någonting speciellt. Albin frågar j*vligt mycket också men inte om gitarr oftast... HAHA! Aja.

Kom hem och i bilen sa pappa att han tagit vågen med sig, IHIHIHIHI. ALFMDGNMSDLGMK. Dog. Så jag har provat den lite nu, ihihihi. Me likey. Vägde mig och såg att jag gått upp lite.. Kul. Men ska börja träna och sånt imorgon. Har inte ätit speciellt nyttigt fast jag sagt att jag ska börja äta nyttigare nu. Har faktiskt ätit onyttigare än vad jag gjorde innan. That sucks.

Okej nu har det gått ett tag sen jag började med det här inlägget, om 34 minuter ska jag plugga så nu vill jag checka tumblr OCH OMG NU KOM JAG PÅ ATT ETT NYTT BIEBERTIMEINLÄGG KOMMIT UT! FAN OCKSÅ HUR KUNDE JAG GLÖMMA?

PUSS HEJDÅ!!!


The scaaale!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0