Me & Kamilla

HOLA DOLLS!

Skoldagen idag var.. Onormal. Sara var i Stockholm och Emma drog hem efter hon varit hos tandläkaren, alltså efter andra lektionen. Kändes ganska konstigt, det var bara jag och Kamilla. Fast vi hade ändå kul! Och ni skulle sett efter skolan, omg.. Kamilla fick värsta smset. Ska dock inte skriva om det här eftersom personen som skickade det kan läsa. Tycker att det var ganska skrattretande och patetiskt though. 

Men ah. Har förälskat mig i Tumblr nu. Hihihihi. Sitter och sparar bilder därifrån nu, fick också Kamilla att joina! Fast hon har inte gjort det än men haha! Det finns massa med sån här motivation och sånt, åhh man blir så taggad! Skulle dragit ut och sprungit efter skolan idag men vädret gjorde att jag blev emoemoemo. Så ska göra världens jobbigaste magövning senare ikväll. Gjorde den i höstas och jag dog. Hade träningsvärk i flera dagar, men fan vad bra den var! Tror att om man gör den en gång i veckan så får man feta resultat. Men träningsvärken efter alla deras workouts är outhärdlig, haha.

Uppdaterar senare med lite Tumblr-shit. Har sprängt min vanliga Tumblr med fitness nu så funderar på att göra en egen Fitblr. Alla gör ju det typ! Asså som vill gå ner i vikt. Haha. Fast jag kommer inte posta speciellt många bilder på mig själv och min mage som alla andra gör, jag är för tjock!

Pussssss!

 
En bild från när jag var med Vilma sist, första dagen på sportlovet I think?

Postat av: kamilla

haha !

men jag har skffat de nu ;)

2012-03-09 @ 18:50:49
URL: http://kamillaalijeva.devote.se

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0