Livrädd..

Hello dolls!

Som ni såg i förra inlägget drog jag till mormor direkt efter skolan och jag hade t.o.m. tänkt hoppa över mellanmål för jag var inte speciellt hungrig, men då kom jag hem till henne och hon gav mig en tallrik fylld med mat så i ren artighet åt jag.. Uggh. Hon la ju inte direkt upp lite till mig, haha fick t.o.m. säga till henne att ta bort lite. Haha.

Sen skulle vi dra hem och då hände något helt cpstört.. Jag och Isak gick där och pratade med varandra och sen helt plötsligt säger Isak att en bil kommer. Jag vänder mig om lite snabbt och ser hur bilen kommer i riktning mot oss. Mycket riktigt. Den kör på trottoaren upp på gräset precis framför oss. I ren panik drar jag med mig Isak och springer mot mormor, som tur var hade vi inte hunnit komma så långt än. Isak tittar bakåt och säger att bilen kommer igen.

Jag vänder mig om och ser hur bilen snurrar runt och kommer sen i riktning mot oss, igen. Vi springer den sista bilen in till mormors hus och den körde på parkeringen helt snett, nästan in i en annan bil. Vi typ ställer oss i mormors hall och väntar tills bilarna åkt iväg, sen springer vi över skolan hem istället. Vi kom hem och låste dörren, hämtade en innebandyklubba och kurade upp oss i soffan med myskläder och bullar. Det läskigaste jag varit med om i mitt liv!

Har suttit här med hjärtat pumpades snabbt i bröstkorgen och skakande händer ett bra tag nu. En utav dom värsta grejerna jag varit med om, det här och när jag nästan svimmade. Fy farao.

Slänger iallafall upp klädinlägget senare, ska fortsätta med det nu. Puss!


Min absoluta favoritdel i hela One thing! ♥


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0