Lite sanningar



♥ Jag har största fobin för magsjuka och bakterier. Alltså den är seriöst INSANE. Fråga mina vänner.
♥ När jag är osäker håller jag på med mitt hår och/eller håller på med munnen.
♥ Jag misslyckas med allting och jag är värdelös på allt.
♥ Jag är aldrig seriös och jag garvar typ hela tiden.
♥ Ifall inte jag hade varit elevskyddsombud hade jag varit helt annorlunda, I swear.
♥ Jag har inga problem med att vara uppkäftig mot lärare.
♥ Mitt favoritmärke of all times är Ed hardy. Blir aldrig trött på dom kläderna.
♥ Jag HATAR att duscha. Det är det absolut värsta som finns.
♥ Mina planer för framtiden är att flytta till USA och gifta mig med Justin Bieber, Zayn Malik, Harry Styles  eller Niall Horan!
♥ Mitt drömyrke är dansare eller rappare.
♥ Mina största förebilder i livet är Nicki Minaj, Selena Gomez och Ariana Grande.
♥ Jag älskar Disney-serier, t.ex. Magi på waverly place, Hannah Montana och Par i kungar.
♥ Jag suuuuuger på Geografi.
♥ Ibland köper jag tidningar enbart för postrarna.
♥ Jag är extremt lat, men vet inte vad jag ska göra för att inte vara det.
♥ Min största önskan just nu är att få en pojkvän.
♥ Souvlaki är världens godaste maträtt. Saknar det som in i helsike.
♥ Jag vill sluta svära men det går bara inte, jag svär hela tiden.
♥ Jättemånga populära ser ner på mig men dom verkar inte fatta att jag inte bryr mig?
♥ Jag hatar djurplågeri så mycket att jag blir tårögd bara jag pratar om det.
♥ Jag fattar inte hur mina vänner står ut med mig.
♥ Jag har världens konstigaste humörsvängningar.
♥ Jag älskar att koda HTML, ser det som en stor ekvation. Man måste lösa problem och det är bland det roligaste som finns.
♥ Jag säger 'yo' till alla barn jag stöter på vart jag än går.
♥ Jag har världens bästa humor. Right?
♥ Jag hatar personer som är en person över datorn och en hel annan i verkligheten. Känner tyvärr för många utav sådana.
♥ I sommar ska jag börja vara med vissa utav mina gamla vänner igen, saknar några så grymt mycket.
♥ Jag hatar min f.d. lärare för att hon satte oss i dom här klasserna.
♥ Min klass är askonstig. You can't even imagine.
♥ Jag önskar att jag hade en kill-bästavän. Killar är soo much better than girls.
♥ Jag hatar tjejer. Det ända dom gör är att orsaka drama all the f*cking time.
♥ Jag älskar engelska. Blandar in det hela tiden i meningar och sånt.
♥ Jag önskar att jag kunde sminka mig och bete mig mer som en tjej.
♥ Jag vill kunna gå i klackskor, det snyggaste som finns!
♥ Jag vågar inte kolla på NSN igen. Jag vet inte varför. Så fort jag ska sätta på den ångrar jag mig och tänker 'kanske imorgon istället?'.
♥ Jag pluggar alltid i skolan samma dag som provet/läxförhöret är istället för hemma några dagar innan.

Okeeej jag skulle kunna hålla på i timmar, men nu fick ni lära känna mig lite bättre iaf!



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0