Lista tagen av Kamilla

Har säkert gjort den förut men här kommer den igen iallafall! (OBS! Den skrev i söndags kväll så svaren kanske blir lite crazy bananas till skillnad från datumet, tiden osv. Haha!)

Namn: Mathilda
Piercingar: Näsvingen, naveln och örat
Tatueringar:  Ingen än så länge.
Längd: 1.63
Skostorlek: 38-39
Hårfärg: Orange
Fräknar: Japp.
Motto: Fuck what people think

Kär? Inte riktigt.
Önskar du att du bodde någon annanstans? DET MENAR DU INTE!?
Tänker du på självmord? Nej? Bara när jag blir riktigtriktigtriktigt emo men senast jag var det var typ i September.
Dricker du? Aa, cola light, pepsi, vatten, multivitaminjuice..
Använder du droger? HAHAHAHA VAD TROR DU?
Röker du? Nej?
Vilket schampo använder du? Sunsilk tror jag?
Vilken parfym använder du? Laila Bagges Rock romance tror jag den heter?
Vad är du rädd för? Spyor och magsjuka, fyfan i helvete.
Gillar du att tvätta? Nej, usch.
Gillar du berg och dalbanor? Jaa! Hihi.

Senaste...
Filmen du hyrde?
Ingen aning.
Filmen du köpte? Ingen aning.
Låten du hörde? Live my life - Far East Movemeant feat. Justin Bieber
Låten du laddade ner? Ingen aning, det var ett tag sen nu.
Personen du ringde? Sara.
Personen som ringde dig? Emma.
TV-program du såg? Så ska det låta.
Person du tänkte på? En gammal vän.

För eller emot...
Långdistansförhållanden?
Typ något mittemellan.
Utnyttja någon? Emot!
Självmord? Emot.
Ungdomar som röker? Starkt emot! Tycker röka är värre än dricka alkohol till och med.
Använda droger? Emot!
Sex före äktenskap? För.
Förhållanden? För!

Favorit...
Låt:
Just nu är det nog Tonight tonight.
Sak att göra: Dansa.
Sport: Dans.
Dryck: Cola light/Pepsi max.
Kläder: Tights, shorts, oversize-linne, bandeu, en stor hoodie och converse.
Film: Never say never, step brothers, american pie och step up 3.
Bil: Range rover ♥
Serie: O.C och Degrassi: The next generation.

Har du någonsin...
Gråtit över en kille?
Nej, haha.
Gråtit över en tjej? Ja, för många gånger.. (Alltså kompisar!)
Ljugit för någon? Haha ja!
Varit i slagsmål? Inte vad jag vet?
Blivit arresterad? Haha nej.
Träffat någon över internet IRL? Japp.

Antal...
Gånger du varit kär?
0, har aldrig varit riktigt kär någon gång. Bara förälskad.
Gånger ditt hjärta brustit? 0.
Tjejer du kysst? 0, haha!
Personer från grundskolan du fortfarande har kontakt med? Typ 10? Jag vet inte haha!
Gånger ditt namn varit med i tidningen? Två, om man räknar mitt förnamn och efternamn liksom.

Senaste...
Boken du läste?
Justin Bieber: Min historia i 'bokväg' men i Wattpad-väg så var det Just another summer.
Personen du fick e-mail av? Ingen aning.
Personen du fick brev av? Ingen aning.
Personen du fick sms av? Sara.
Gången hela din familj åt middag tillsammans? Typ igår?
Saken du köpte? En tidning.

Vad har du gjort idag? Varit hos mormor och fikat, duschat, spelat dator.. Typ det.
Var det kul? Nja.
Brukar du svära mycket? För mycket.. Försöker att sluta men det går inte så bra.
När stiger du upp på morgonen? Mellan kvart i sju-halv åtta på vardagar.
Gillar du att slåss? Har aldrig gjort det men jag slår vad om att det är awesome, kan bara tänka mig kicken man får..
Vad har du på dig? Trosor och handduk, haha!
Vad ska du göra ikväll? Sova hade jag tänkt!
Vad är du allergisk mot? Inte ett j*vla skit.
Var har du ont? Rumpan.
Använder du hårsprej? Nope.
Kan du stå på händer? Näe.
Håkan Hellström eller The Ark? The Ark, lätt!
Salt eller socker? Salt.
Gillar du ketchup? Älskar.
Är du glad nu? Sådär.
Var du glad igår? Ganska.
Vad dansar du till? Musiiiik!
Stockholm är ...? Sveriges huvudstad! (där satt den!)
Göteborg är ...? En stad.
Kan du sjunga? Nej, men vet ni hur mycket jag tränar nu för tiden eller!?
Spaghetti eller makaroner? Breda spaghetti, f*n det godaste som finns!
Land du vill besöka? England och USA.



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0