Korvbrödsmackor..?

Hello dolls!

Vaknade kvart i sju, fasen vad skönt att för en gångs skull vakna av alarmklockan! Ni förstår, den har slutat väckt mig... Ja, jag är en tungsovare.

Sitter här och äter frukost iallafall, två korvbrödsmackor och multi. Låter säkert helcp men det är seriöst asgott! Haha. Har aldrig varit så hungrig på morgonen i mitt liv tror jag, oh my gosh säger jag bara. Jag var så hungrig att jag fick börja äta innan jag satte på datorn. LOL.

Vi hörs efter skolan idag tror jag, puss på er!


Jag idag! Linne från gina och tröja från jack'n'jones. Älskar deras tröjor, hehe.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0