Klädinlägget dyker upp imorgon..

Hiya!

Har suttit med det där inlägget i typ en timma och har varit helt slut sen en halvtimma tillbaka. Inlägget dyker upp imorgon istället! Annars då.. Har ätit delicious mörk choklad idag med päron och mandel i, förbaskat gott. Men den var tydligen förbaskat dyr också.. Skulle seriöst kunnat äta upp hela chokladkakan!

Men jag har varit helkonstig i huvudet sen nio-tiden så ska gå och lägga mig nu. Tror verkligen inte att det är bara att sitta såhär mycket framför dubbla skärmar som jag gör, ända från tiden jag kommer hem från skolan till dess att jag går och lägger mig. Jag vill sluta men det går inte, vad ska jag göra annars liksom? Umgås inte direkt med folk efter skolan.

Är skittrött så nu väntar sängen, PUSS!


Okej världens snyggaste kille. Ever. Love you. ♥


Postat av: gisela

sv: haha aha okej :)

2012-03-28 @ 22:51:34
URL: http://giselaaa.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0