Jogga?

Tudeluuuu sweeties!

Kom nyss hem från skolan, för typ tjugo minuter sen. Har precis ätit mellanmål, LIMPA och FANTA. Helt otroligt. Men jag ska antagligen ut och jogga sen + magträning (MEN INTE DEN DÄR ÖVNINGEN SOM FICK MIG ATT NÄSTAN SVIMMA!!!!!) så jag skämde bort mig med fanta. Hehe. Kommer bränna bort varenda liten kalori i det där glaset.

Men iallafall. Skolan. Började med matte, vi hade ett exitpass i 20 minuter och jag har aldrig varit så jävla glad och nöjd i hela mitt liv. Det gick så jävla äckligt bra så det är inte sant! Fan vad jag älskar algebra. Det är det ända som är kul i matten tycker jag. När man löst ekvationen så blir man så lycklig på nåt vis.. Men när man inte löser ekvationen och det bara blir trassel i skallen, då är det inte sådär jättekul.

Bemästrade faktiskt ekvationer idag på lektionen när jag förklara för Sara så det sitter i huvudet nu. AFSEKGSMLK. FETTglad! Kommer få A på det, asså åh vad jag älskar dettttt!

Aja, sen hade vi NO som sög precis som vanligt? Sen idrott och nu är det nån praktikant som ska vara med och jag började gråta. Ja. Jag började gråta för vi skulle stå på nån jävla plint och jag fick panik och sen skulle dom ramla på oss och vi skulle hålla i och jag blev så rädd att han skulle dö så jag började gråta. Fast jag blev normal efter typ två minuter för jag kunde ju inte stå där och grina.

Sen hade vi lunch, typ panerad fisk? Och det fanns väääärldens godaste äppel-kanel-vaniljyoghurt-grejsemojs som vi åt som efterrätt. Amazing. Men iallafall sen hade vi spanska som var sådär. Är inte ett fan av spanska. Sen hade vi engelska och vi skulle göra någon Harry Potter-sammanfattning på en sida och jag failade totalt. Skrev om det med världens minsta bokstäver så jag skulle få plats med mer.

Sen hade vi elevens val och jag satt bara och läste världens bästa bok. Av Katherine von Bredow (stavning på namnet?), såklart. Min absoluta favoritförfattare, alla hennes böcker är grymma. Den jag läser nu handlar om en tjej som är femton och blir gravid, men jag fattar inte varför hon inte gör abort!? Den lilla idioten tror att hon ska kunna ha kvar barnet..

SKA SLUTA HÄR NU EFTERSOM DET BLIR GANSKA LÅNGT OCH TRÅKIGT. HEJDÅ HA EN BRA DAG.


Den allra första bilden jag publicerade här. LOL.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0