Jäkla klädinlägget..

Det där freaking klädinlägget gick åt h-vete måste jag säga, hahaha. Blev pannkaka utav alltihopa, lite synd men that's it haha.

Känner mig lite konstig i halsen, hoppas verkligen inte att jag blir sjuk nu lagom till påsklovet.. Det skulle ju sitta bra liksom. Not.

Tänkte iallafall ladda ner massvis med avsnitt utav americas best dance crew, waverly place, o.c, gossip girl och några bra filmer innan jag går och lägger mig. Några tips om vart jag kan ladda ner det? Tankafetast suger ju när det gäller utbud..

Ska också fixa ner lite appar till surfplattan hade jag tänkt. Fast jäklar vad sent det börjar bli, kanske drar och lägger mig istället? Lol!

Godnatt då, hörs imorgon!


Mina drömshorts, for real.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0