JAG HATAR ATT TRÄNA!

Hello dolls!

Skolan idag var typ jobbig. My emotions were all over the place hela tiden. Jag saknar Emma. Jag hatar bullshit. Jag hatar folk som glor. Jag hatar SO. Jag hatar att rita. Jag hatar NO. ÅHH. Efter bilden så blev jag asirriterad, vet inte varför. Fick tillbaka exit-passet på matten idag och jag fick en jäkla massa beröm från min mattelärare! Haha, najs. 'Mkt bra' på alla tre uppgifter. PLUS EN SMILEY! Men sen på NOn så höll vi på med nåt kiss? Fyfan.

Tänkte dra ut och springa men nu ska jag käka och skit. Hockey ikväll också. Najs! Men jag käkar nu, sen byter jag om, drar ut och springer, gör lite läxor, kollar hockey, duschar. JA JAG HATAR ATT DUSCHA. HATAR HATAR HATAR ATT DUSCHA. Det värsta som finns.

Men vi hörs sen bajsungar, PUSS!



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0