If i was your girlfriend i'd never let you go

Hello dolls!

Kom hem för typ två och en halv timma sen eller nåt, najs. Sedan dess har jag läst bloggar och käkat. Yah, fattar inte själv att jag inte hunnit mer än det. Ska iallafall strax in på tumblr och checka av alla tumblrs, kommer väl ta 2-3 timmar as usual. Skinny-flower uppdaterar ju för f*n som en jag vet inte vad. Sen tänkte jag göra lite styrketräning senare. Orkar inte dra ut och springa, lål.

Skoldagen idag var väl helt okej, Sara drog hem innan första lektionen hann börja. THAT SUCKED. Men jag och Kamilla körde pingis på idrotten men jag sög så praktikanten på idrotten lärde mig lite, sen sa han att om vi klarade av att skjuta 30 passar eller vad man säger så skulle han bjuda på glass. Och vi klarade det! Men nu håller han på och säger att vi ska vänta tills det är 'vårväder och solen skiner', fts (f*ckthatsh*t) haha!

Sen hade vi lite vanliga lektioner blabla. Musikprov som gick rättså bra blabla. Rasterna och lunchen spenderades sen med Kamilla, skönt att inte vara själv idag heller!

Slänger upp ett inlägg med snygga sommarkläder sedan, LATERO!


Åh världens godaste choklad, åt den för nästan exakt ett år sen. Amazayn.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0