Ice tea

I WANNA LEAVE BUT IM LOOOOOOOOOOOO-OOOOO-OOOOOOOST BLABLA HOW I CAN BREAK AWAAAAAAAAAAAY

Okej normalt. Men HEJ. Sitter just nu och knåpar på min Fitblr. Najs! Både Emma och Kamilla har också Tumblr's nu men vet inte vad dom heter..? Får smsa eller gå in på fb och fråga dom eller nåt haha!

Mamma köpte iste igår. ALKFNMAKENGKSNGJBKSFGNHKJNADGDAJ. Jag dör. Fast det var inte Lipton's persika, min absoluta favorit, utan det var nåt tyskt märke och smaken var hallon/citron. Riktigt god!

Men ja. Har precis svalt frukosten och ska antagligen ut och springa sen. Ska iallafall göra Whole belly blast (en mag-workout) sen, även om jag inte varit ute och sprungit.

Vi hörs senare med roligare uppdatering.

PUSS!


Min favoritdricka of all times! Cola light kommer tvåa, hoho.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0