I just hate working out

Yo!

Jag sög på att jogga förut. Klarade av att jogga två minuter innan jag dog och fick gå istället. Fan vad jag hatar min kondis! Men hittade värsta grejen på min workout-app. Typ powerwalka 5 minuter och sen jogga 1 minut, powerwalka 5 minuter och sen jogga 1 minut i en halvtimma. Det står att efter 2-5 gånger (minst fem gånger för mig...) så kan man redan börja jogga! Wohoooo!

Aja snart är det middag, can't wait. Efter det ska jag göra någon rump-grej, det står att om man gör det ett par gånger per vecka så ser man resultat on the butt! Me gusta. Har gjort en task-grej, så att jag listar upp all träningsskit jag ska göra på en vecka och sånt. Kan lägga upp den senare, men det blir ju inte så jättemycket. Ska jogga två gånger i veckan, då jag gör styrka efteråt, och sen två styrka övrigt. Alltså göra rumpgrejen tre gånger och sen valfri mag-grej en gång. Najs! Får se om jag kan hålla det här.. Men det hoppas jag!

Orkar inte skriva mer så vi hörs senare, PÖZZ!


Jag för typ exakt ett år sen, omg.. Haha!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0