I can fix up your broken heart, I can give you a brand new start

(lite nostalgi på låten däruppe, naawiie!) Hola!

Sitter här med ont i magen och har precis ätit upp frukosten. Blir att vara ensam i skolan idag igen som sagt, kulkul! Mobbad gånger tusen. Och så ska vi såklart ha vissa skitlånga raster. Men sen vill man ju inte hänga på någon annan ifall dom skulle få damp eller nåt. Jag venne.

Måste väl in och platta igenom håret och sminka mig om fem minuter, sen blire schkulänn.

PUSS!


Okej en random ful pissäcklig bild.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0