Hurt me with the truth, don't comfort me with a lie

Yo brothas from some otha mothas!

Whazzaaaaaaap? Själv ligger jag i sängen med datorn. Som jag kommer göra resten utav helgen också. Kul. Jätte. Isak spydde inatt igen. Och pappa börjar må bajsdåligt nu. Kul huh? Vet ni hur mycket jag hatar allt detta? On top of that, har jag en j*vla massa plugg. Och jag bryr mig inte om all dietskit och träning längre. Jag orkar inte.

Känner mig bara så himla trött på allting atm. Jag är trött på all magsjuka, jag är trött på alla läxor och prov, jag är trött på alla lögner, jag är trött på alla falska vänner, jag är trött på den här eviga tiden innan sommaren, jag är trött på min klass, jag är trött på alla lärare, jag är trött på där jag bor, jag är trött på Sverige och jag är trött på mitt liv. Ja. Positiv energy här. Men fatta att möta eran största fobi varenda dag när ni vaknar upp? Inte så jäkla kul då längre.

Men skoldagen idag var väl helt okej I guess. Började med engelska då vi hade glosförhör som gick sådär. Åtta ord och jag failade på två. Känner att min lärare kommer bli stolt. Sen hade vi matte då jag och Sara satt och drömde om sommaren och massa annat.. Åhh vad skönt det ska bli att slippa klassen i tio veckor! Sen hade vi spanska då jag och Sara pratade på en massa igen. Haha palla jobba.

Sen hade vi lunch och då åt vi mos med köttfärssås? Normal skolmat haha. Men sen pluggade vi i en kvart innan vi hade provet som gick pissedåligt. Åhhhhh. Pluggade som en DÅRE och det gick skit. Fyfarao. Sen hade vi bild som faktiskt var asrolig. Jag och Sara skrev ut massa bilder på One direction och gick balansgång på parkeringen med Rasmus, Adam och Alexander. Sen skämtade vår lärare, ahahaha. Jag dör. Han är för skön.

Sen till sist hade vi 65 minuters NO. Fick göra ett experiment med Sara, najssss. Slapp jobba så mycket iallafall även om vi småbråkade lite. Hehehe. Skulle typ blanda olika vätskor med varandra oså fick dom olika färger.. Kändes som att vara i Harry Potter. Och fick man en viss utav dom där vätskorna på sig så kliade det sönder! Yschiyschi.

Ska väl göra mig lite middag snart och sen blire tumblr och redigering av bilder resten utav kvällen. POSS!


Haha random gif på min snygging!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0