Hjärtegott

HOLA DOLLS!

Kom hem för typ en halvtimma sen, azuuum. Skoldagen var väl helt okej, as usual. Började med idrott med Orlando, ganska kul. Jag, Emma, Sara och Kamilla gjorde typ ett eget litet pass. Hehe. Sen hade vi svenska med en asläskig vikarie, det var knäpptyst i klassrummet! Första gången. Sen hade vi håltimma då vi stack till coop, som ni såg i förra inlägget. Köpte en stor cola light och pommes frites-tallrik, fyfan. Har aldrig ätit så mycket pommes frites i hela mitt liv, ändå blev det bara hälften så många kalorier som i gårdagens lunch? Haha.

Sen hade vi iallafall musik och vi fick nya platser, sitter vid Kamilla. Najs! Vi typ kollade på papper till provet nästnästnästa vecka, heeemskt! Kommer aldrig komma ihåg allting.. Var typ fem olika papper. Kul! Sen hade vi SO och det har nog aldrig varit så mycket kaos.. Han fick gå till rektorn med en person och sen fick han slänga in en annan person i ett annat rum.. Han skrek, svor och det var kalabalik! Fick inte en uppgift gjord ens. Sen kom han till mig bara för jag tänkte lyssna på musik (asså i början av lektionen) och sa att han skulle ha in alla mobiler, men han tog typ min och fem andras? Jag käfta emot som faaaan men han lyssna inte. ÅHH. Hatar SO utav hela mitt hjärta. En tjej började till och med gråta för hon hatar honom så mycket, det går ju för fan inte!? 80% av lektionen skäller han ju på två jävla elever, skaffa en till SO-lärare eller något!?

Fettirriterande. Har iaf precis ätit upp mellanmål. Skulle egentligen inte äta något men mamma hade köpt med BRUNT BRÖD, hjärtegott! Fyfan vad gott. HAHA, RIMMAR! Så har precis ätit två skivor ändå.. Plus juice.. UGH. Men har ju som sagt cola light nu så ahh, ifall jag inte dricker upp allt ikväll så har jag ju det till mellanmål imorgon. 0 kalorier, NAJS!

Ska spela Stardom: The A list nu (världens roligaste speeeeel) och sen gå och lägga mig höll jag på att skriva, HAHAHA. Men sen vet jag inte. Ska spela det ett tag.

PUSS PÅ ER!


Bild från jullovet (gammal med andra ord) men den ska användas nu. Surfplattan alltså.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0