Hey! Sitter just nu och kollar på ett avsn...

dsc01372 (MMS)

Hey! Sitter just nu och kollar på ett avsnitt utav gossip girl - precis som igår kväll. Det är precis lika bra som o.c. och omfg vad het Nate är! Och omg varför gjorde Jenny sådär med Chuck!?!? Jag hade typ dött för att få strula med Chuck, speciellt om jag var liten och opopulär! Men anywaaays! Ikväll åt vi take away, riktigt gott! Åkte även skidor på eftermiddagen med pappa och guuud vad kul det var! Idag var också dagen jag officiellt sluta ploga och officiellt bemästrade bygelliften! Proud chick or what!? Vi åkte i tre timmar i streck och det var full fart hela tiden! Började med att träna i två barnbackar i ungefär en och en halvtimma och sen blev det halva Gustavsbacken (hela en gång med sittlift!) resten utav tiden och det var azum! Bara bygellift också så då fick jag träna på det! Ångrar som fan att jag haft en sån negativ inställning mot skidåkning de senaste åren, det är skitkul ju! Men hörni nu ska jag slå på avsnittet så jag kan komma till säng någorlunda i tid, är helt slut! Ha en fortsatt bra lördagskväll så hörs vi imorgon då jag också åker hem, PUSS!


Postat av: JOSEFIN - CHASING THE HOLLYWOOD DREAM

älskar serier!

2012-03-31 @ 23:56:09
URL: http://josefinsdream.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0