Hell yeah!

Hej dolls!

Kom ut från duschen för typ en kvart sen.. Åhh vad jag HATAR att duscha. Verkligen det värsta som finns.

Sitter här och sörjer två gamla goda vänskaper som jag saknar. Hatar att allt slutade såhär. ÅHH. Ska försöka bygga ihop ett av dom, det som betydde mest.. Oh well.

Men iallafall! Sitter här och har asont i fingrarna och försöker 'torka kroppen'. HAHA. Konstigt det lät. Ska snart gå in och ta finnkräm, borsta tänderna och sen byta om osv. Kanske byter om före förresten. Smartast tror jag.

Aja! Det här är väl godnatt-inlägget så vi hörs imorgon.

Puss!


Hahaha Harry drar ner och Louis drar upp.

Postat av: Linda

Sv: oj, blev ganska mycket fest igår så det känns idag:/ men kul hade vi..



Hoppas du hade en bra helg trots att allt blev inställt!?

2012-03-04 @ 23:25:04
URL: http://shiroo.blogg.se/
Postat av: idaohlsson

hej! ka du länka videon till den bilden? det är ju typ en intervjuvideo med one direction och jag ka inte hitta den <3

2012-03-12 @ 15:38:34
URL: http://idaohlssson.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0