Hell yeah dirty bass

Hellooo!

Har tumblat hela dagen. EVERYDAY IM TUMBLIN' Skulle egentligen behöva plugga till SO-läxan och musikprovet vid det här laget men damn it. Jag har ju som tur är en timmas skolarbete imorgon så då ska jag få så mycket gjort som möjligt! Tror jag ska dra med hörlurarna, ifall jag hittar dom, så ingen i klassen kan distrahera mig. På musiken ska man plugga på om en musikstil för extra betyg men jag tror jag skiter i det. Orkar inte. Det räcker med att jag gör alla gitarr ackord jag lärt mig och skriver ner dom för några extra poäng.

Annars dåå. Hittade massa inspiring tumblrs! Är helt till mig haha, så himla fina allihopa! Måste hitta fler 1D och JB-tumblrs så jag kan uppdatera min personliga lite oftare.. Hah. Har iallafall massvis med gulliga bilder på One direction, haha! So sweet.

Ska sen fixa i ordning min vad jag får äta och vad jag inte får äta-lista så jag kan sätta igång med den här bajsdietskiten nu. Inte diet men, min healthier lifestyle om ni fattar vad jag menar. Kaxar för övrigt med en liten 99:a på facebook nu som vägrar hålla sin käft stängd.

Hörs sen, PUSS!


SMOKIN' HOT BABY!

Postat av: Lydia

Heej jätte fin blogg!

Besök gärna min novellblogg om 1D! :)

Postat av: Gisela<3

fin blogg! allt bra? :)

2012-03-26 @ 23:08:29
URL: http://giselaaa.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0