HAPPY BIRTHDAY

Tisdag 1 Mars 1994 00:56 föddes min älskling på St. Judes hospital, London Ontario 2:a våningen rum 126, han vägde 3487 gram, Dr. Simon Bexleham förlöste honom och det regnade.

Att vid arton års ålder ha åstakommit så mycket som han gjort, det är en dröm för mig. En dröm som jag olyckligtvis aldrig kommer kunna nå. Han har vunnit nästan 60 olika awards, gett en jäkla massa pengar till välgörenhet, tjänat 48 miljoner dollar på ett år, ha en riktigt snygg och framgångsrik flickvän, sålt ut Madison square garden på 22 minuter, gett ut en bok, en film och fem album och en massa, massa mer.

Hans låtar har alltid funnits där för mig när jag behövt dom, han också på ett vis. Alla hans låtar har var och en en speciell känsla och ett speciellt minne. Bara jag hör någon av dom så känner jag precis samma känsla som jag gjorde under tiden jag lyssnade på dom som mest. Det är otroligt och det är bara med hans låtar det är så.

Dom hasselnötsbruna ögonen, det där perfekta leendet, den snygga frisyren och heta kroppen. Fattar ni vem jag snackar om? Oh yes. Justin Drew Bieber, som fyller 18 år idag. I det här inlägget försökte jag förklara en miljontriljonbiljons del utav vad jag känner om och för honom och jag hoppas att jag iallafall gjorde det.

Så grattis på födelsedagen hjärtat, i love you. ♥




































































Postat av: feliciaa

sv; asså jag går inte på boxning eller asså de är med mitt fotbollslag vi tränar de 1 gång i veckan , men de vi gör är superkul och jobbigt. men jag tycker du ska börja ! :D

2012-03-01 @ 19:11:07
URL: http://feeelicia.blogg.se/
Postat av: zandrajonsson ★

sv: Okej, ja dom har väldigt fina bilder :D

2012-03-01 @ 20:28:29
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sV: tack! :)

allt bra?

2012-03-01 @ 23:04:16
URL: http://four.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0