Guitar

Tja!

Sitter just nu och lirar gitarr och sjunger lite, måste träna på ackorden.. Jag måste skaffa mig en riktig gitarr, det här går ju inte!? Den är skitdålig och jag vet inte riktigt hur strängarna sitter? Den första e:t åker ner när jag trycker ner den.. Härligt.

Har haft jätteont i magen hela kvällen, dunno why. Det gav sig för typ en timma sen när jag åt så det var skönt. Hehe. Tror att jag ätit alldeles alldeles för mycket. Men det här är ju sista dagen så man måste ju njuta, right?

Kollade på I used to be fat och blev fettinspirerad att gå ner 10 kilo på tre månader när han gick ner 50 kilo på tre månader liksom.. Sjukt!

Men jag uppdaterar senare precis när jag kommit ut ur duschen.. PALLA!

Puss på er!


En HEMSK bild från i sommar, sådär fet ska jag inte vara i år! Nu jävlar!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0