G'nite

Yo!

Mamma sa efter att hon läst mina vänners bloggar att jag har ett irriterande glosförhör imorgon. Jag som hade tänkt att dissa det helt och faila totalt. Seriöst jag hatar spanska av hela mitt hjärta. Vår lärare bestämde sig idag att vi ska ha 25 glosor tills imorgon. Japp. Jag har inte ens tagit med mig böckerna. Satt vid glosmaskinen på datorn men eftersom jag inte tränat på dom gick det åt h-vete. Seriöst jag orkar inte ens bry mig! ÅHHH! HATAR SKOLAN! SKULLE GÖRA VAD SOM HELST FÖR ATT FÅ BYTA! JAG LOVAR ATT JAG SKULLE ÄLSKA ATT GÖRA LÄXOR DÅ! JAG ÄR BARA SÅ TRÖTT PÅ ALLA JOBBIGA EFTERBLIVNA LÄRARE!

ÅHHHHHH. Duktigt irriterad för tillfället. Förut åkte iaf jag och mamma till coop och jag fick Spotify premium i en månad, ihhh! Lyckligtjej.se. Kan äntligen lyssna på spotify på mobilen igen! Måste bara fixa ett par nya hörlurar eftersom jag tappat bort mina, smartass..

Jag börjar sent imorgon och tar därför sena bussen, så uppdatering kommer då. Later luuuuviez!


GLÖM INTE FRÅGESTUNDEN, KLICKA HÄR FÖR ATT KOMMA DIT!

Postat av: alexina

fin blogg :) spana in vår www.nattstad.se/alexina vi bloggar om kändisar, bilder, texter och vår vardag :)

2012-03-02 @ 08:53:31
URL: http://www.nattstad.se/alexina
Postat av: Hanna-chan

Vad duktig du är på att måla dina naglar!

Själv tycker jag det är roligt, men jag är inte så bra... har du några tips? :3

2012-03-03 @ 18:47:12
URL: http://klockanhalvtre.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0