Förälskad i skorna


fettsnygg outfit som jag kärat ner mig i / jag försöker mig på duckface / min favoritoutfit hähä

Som ni ser så har jag börjat copycat:a mina vänner ↑, men jag tycker det är bättre så än så som jag brukar göra. Så ah.

EMMA FYLLER ÅR IDAG!!!!! MIN ELSKLING ÄR ÄNTLIGEN FJORTIS!!!! WOHOOOOO!!! Helt sjukt, vi har känt varandra sen typ september/oktober och nu klarar jag mig knappt utan henne en vecka? Unbelievable. Emma är iallafall en utav dom få jag kan vara mig själv med och hon dömer mig inte som alla andra gör, något jag elskar henne för. MEN SOM SAGT, GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MITT HJÄRTA!!!! HA EN TOPPEN FORTSATT DAG!!! ♥

Skoldagen var väl najs. Chillade runt och solade lite på rasterna, alltså fyfaaan vad skönt det är ute! Solen steker och det är alldeles varmt. (mammas)Skinnjacka nästa! Våren är äntligen kommeeeen! Den är väntad kan man ju säga.

Kom hem och jag har faktiskt aldrig varit såhär okissnödig, blev inte kissnödig förrän sista lektionen! Helt otroligt, och då har jag ändå druckit vatten i skolan!? Något jag aldrig gör typ, men aa. 'Proudchick'.

Har 917 kalorier kvar, helt otroligt! Men åt typ bara fyra skedar flingor imorse, mådde typ illa efter en tugga för magen svullna upp så jag palla inte äta mer. Men det resulterade i att jag åt asmycket lunch.. Haha, fast det blev inte så många kalorier ändå! Inte överdrivet många iallafall.

Mamma och pappa köper förmodligen med pizza hem och eftersom jag har mycket kalorier kvar kan jag nog äta några slicar, awesoooome!

Men vi hörs sen luvies, PUSS!

Postat av: Emma Lindstrand

Fin du är! Och tack babe! <3 Älskar dig med! :D <3

2012-03-12 @ 20:18:46
URL: http://emmaliindstrand.devote.se

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0