Food is like poison.

HEI

Åt alldeles för mycket just nu, har seriöst lust att gå och spy upp allt eller nåt. Hatar att vara såhär mätt! Men jag är fettglad för det betyder att min magsäck har krympt. Så jag är glad ändå fast jag är mätt. Lol.

Uppdaterade för inte alls längesen men.. Haha. Sitter just nu och chattar med Pamela på facebook, jag är riktigt trött på den här jäkla SO-provet vi ska ha. Plugget.. Asså. Samma sak som förra gången, vi fick tonvis med plugg till SO-provet men sen när vi väl hade det så var det väl ungefär 30% utav det jag hade pluggat som var med på provet. Kul jul!

Vi hörs sen med intressanta inlägg. Puss!


What!?


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0