Flingor

Tja babes!
Kom nyss hem från skolan och sitter och äter flingor, jag har glömt hur gott det är! Skulle egentligen bara ätit ett halvt äpple för kalorierna börjar ta slut nu, olyckligtvis. Kom dock fram till att jag kör lite zumba sen så kan jag äta lite godare mellanmål och äta en hel portion middag. Maten i skolan var så god idag att jag kanske råkade ta både stekt potatis och bulgur istället för bara bulgur...
Men vi hörs sen med mer uppdatering, peace!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0