F*ck school..

HEJSVEJS!

Sket i att plugga klockan sju. Sitter fortfarande här. Fast jag och pappa stack till coop förut och då köpte vi lite godis till dom andra. Orkade inte sitta hemma och glo mer.

Tittar just nu på Sveriges mästerkock och när det är slut ska jag plugga. Najs. Känner på mig redan nu att jag kommer få plugga imorgon i skolan också. Kuuuuul.. Men jag orkar seriöst inte. Och jag har så äckligt mycket kvar så det är inte sant. HATAR PLUGG!

Vi hörs sen iallafall.. Puss!


Ja tack! Varje dag tack!


Postat av: Sandra

OMG sjuuuukt snygg bild på biebs! :OOOO le dead xXx

2012-03-21 @ 21:41:45
URL: http://niallstory.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0