duschN

Hello luvies!

Kom precis ut ur duschen, argh. Orkade inte tvätta håret, tar typ en timma. En och en halv timma. Två timmar om jag ska tvätta kroppen. Typ. Ah. Jag orkar inte. Gör det imorgon istället, ska ändå träna då också. Tisdag, onsdag och sen lör/sön eller båda. Spelar ingen roll, bara jag tränar minst tre dagar i veckan. Och två av dom måste innehålla kondition för styrketräningen tar inte ifall man inte tränar konditionen också.

Aja ska sluta med allt träningssnack, jag vet ju knappt själv ifall det kommer hålla eller inte. Men jag hoppas så.

Måste klippa naglarna och träna lite på gitarren nu, fyfan i h-vete säger jag bara. Vi hade ju ingen lektion förra veckan så jag kan ju inte direkt säga att ackorden sitter sådär jättebra.. F*ck.

Uppdaterar senare, PUSS!


Hey handsome!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0