Directioner's day!



Idag (på min namnsdag ihihihi) så är det directioner's day! Alla directioners skulle rita den här symbolen på sina handleder för att visa att dom är äkta directioners och kan stå för det!

På sista lektionen så gjorde jag och Sara det här självklart, ingen aning om varför vi inte gjorde det tidigare. Vi fick till och med Oscar att göra det! HAHA!

Men ifall ni inte gjort det - gör symbolen och skicka in bilder till facebook's, twitter's osv för att kanske bli med i en film eller liknande. Har postat min och Saras bild (↓) på en stor One direction facebook-sida som kom med i albumet (sidan heter One direction - Sweden) och skickade det till en svensk tjej på twitter som skulle göra en video! Najsbajs.

Men gör det nu, rita symbolen på handleden ifall ni inte redan gjort det!


(min och Saras bild!)


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0