Dinner

Hello dolls!

Ligger just nu i min säng som jag gjort typ hela dagen. Skulle åkt in till Gården ikväll men när mamma spydde så kände jag ba nä, nu skiter jag i det. Tar det nästa vecka istället, ifall någon vänlig själ skulle vilja åka med mig?

Äter just nu middag. Bacon och makaroner. Dricker påskmust till. Yup, jag skiter i dieten nu. Kommer ändå spy upp alla kalorier idag, imorgon eller i övermorgon så det spelar ingen roll vad jag äter. Från och med måndag ska jag äta helt clean. Inget vitt bröd what so ever, bara sallader och skit. Ska försöka hålla det nu, även om det betyder att jag inte kommer kunna äta samma grejer som familjen. Ska man gå ner i vikt så får man göra sacrifices och det är inte lätt.

Kommer slänga upp två inlägg till sedan, ett om 1D och ett om JB. Funderar på att slänga in lite random news om dom båda ett par gånger om dagen, känner att jag bara skriver om mig själv nästan hela tiden. Det är ju min blogg men alltså ska jag få fler läsare kan jag inte skriva om bara vad jag gör om dagarna hela tiden.

Inatt blir det att kolla never say never på dvd-grejen som vi köpte i somras. Najs!

Hörs senare som sagt, pusssss!


Bild från i måndags.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0