Dagens kalorier:



Frukost - 268 kalorier
Lunch - 623 kalorier
Middag - 673 kalorier
Eftermiddags mellanmål - 236 kalorier

Träning - -390 kalorier

(Som ni ser - jag äter inte mindre än vad en normal människa gör. Så tro inte att jag kommer bli något anorexia-barn eller något för jag äter helt normala portioner, det är ju bara det att jag måste hålla koll på det jag äter och minska portionerna. Jag åt typ som en fullvuxen man förut, dags att börja äta som en tonåring igen.)


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0