Dagens kalorier hittills

Hiya!

Skoldagen idag var väl som vanligt I guess. Dunkade musik på lektionerna, chillade på rasterna.. Ah, en vanlig dag. Kom hem, åt mellanmål och chillade. Har verkligen inte gjort något speciellt idag.

Har iallafall börjat med kaloriräknaren igen för det behövs nu när jag ska försöka sluta småäta. Äter ofta mycket mindre när jag har den också bara för att jag inte orkar söka runt efter det. Awesome. Har iallafall bara ätit runt 750 kalorier hittills idag, ihh! Stolt chey.

Funderar på att publicera dom varje dag också, så ni får se lite av vad jag äter. Är ju inte direkt supernyttig om man säger så. Kanske tänker ibland att jag inte ska äta vissa grejer ifall jag ska visa upp det här! Men ni får säga till ifall det är en dålig idé.

Här kommer dagens bild hittills! Ska också publicera ett inlägg om själva kaloriräknaren senare i veckan, ifall ni är intresserade.

Puss på er, hörs senare!



Frukost - 144 kalorier
Tidigt mellanmål - 160 kalorier
Lunch - 122 kalorier
Eftermiddags mellanmål - 295 kalorier
Övriga - 16 kalorier

Postat av: Martin

Om du hellre räknar kalorier på datorn så finns det ett smidigt verktyg som gör att du inte behöver va uppkopplad till internet jämt på http://styrketraningsprogram.weebly.com/kalorieraumlknaren.html

2012-03-17 @ 14:03:12
URL: http://styrketraningsprogram.weebly.com/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0