Congratz Loreen!

Typ hela min släkt på mammas sida hade röstat vilka vi trodde skulle vinna - och jag var en utav dom som rösta på Loreen! Yeeeh! Fast jag tyckte inte om henne mest i tävlingen - då tyckte jag Thorsten och Dead by april! Grymma båda två.

Anyways. Imorgon ska jag på stan med mamma och mormor, det är något mormor-mamma-dotter-erbjudande på deischman så dit ska vi väl kolla på skor. Vill köpa klackskor men mamma vill inte att jag ska köpa det. Yaaaah. Måste ju lära mig nångång!

Har annars fortsatt med min Fitblr. Har en följare, wiiiiho! Måste få massa fler och måste hämta fler sidor att ta bilder ifrån. Men det är inte så lätt!

Vi hörs väl en sista gång innan jag går och lägger mig. Är förresten djupligt besviken på att jag inte rört mig ett skit idag. Legat i soffan hela dagen. Åhh! Men imorgon kommer vi ju gå mest hela dagen eftersom vi ska på stan.

Måste duscha imorgon klockan åtta också.. Najs. Kommer inte hinna platta håret eller sminka mig heller.. Najs. NAJNSJSANJKSZDNGVDSBVDLKMNBKLSDM.

Okej där fick jag damp, bäst att dra. Chao!



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0