Che-che-che-che-che-checking you oooout!

Hello peeps!

Sitter just nu och äter lite frukost, förlåt för att jag inte uppdaterade någonting igår! Det var faktiskt ganska skönt att inte göra det men nu är jag back on track again!

Igår gjorde jag faktiskt ganska mycket. Okej inte överdrivet mycket men jag låg inte i soffan hela dagen som jag vanligtvis annars gör. Jag började med att fiffla med dom där ögonbrynsmallarna och en ögonbrynspenna. Det vänstra ögonbrynet blev perfekt på första försöket men det högra.. Oh man, slutade med att jag tog en eyeliner för det skulle bli någorlunda bra. Den blev för långt åt höger men det gick bra ändå.

Norpade sen ögonbrynen i säkert en timma, fy farao vad ont det gjorde på det högra! Det vänstra gick mycket bättre. Sen åkte jag och mamma och hämtade Isak på hockeyn och kollade på någon jäkla diplomutdelning, sen åkte vi till coop och köpte lite gott till Sakke bara för att hockeyn är slut. Typ.

Sen chillade jag resten av kvällen. Och så ni vet, det där målandet med ögonbrynen tog ungefär en timma. Så två timmar sammanlagt. Yay, haha!

Sen kommer inte Sara till skolan idag. Vet ni hur kul det känns på en skala? Yaaaaaaah. Helt ensam. På hela skolan. Bland läskiga nior. Ta mitt liiiiiiiv! Vill verkligen inte gå idag, det är med en klump i magen jag går till skolan kan man ju säga. Känns som att jag är mobbad och ska till skolan eller nåt. Fyfan vad jobbigt det känns.

Aja, vi hörs väl senare idag. Kommer säkert mobilblogga som en galning bara för att jag inte kommer ha någon att snacka med.. Hejdå!


Fyfasen vilken snygg piercing!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0