Bra Örebro...

Kul att Örebro sumpar sin chans till elitserien genom att suga arslet av sig! Så j*vla ruttna....

Postat av: Lilla jag <3

Hej =) Jag är helt ny med novell skrivandet . Men håller just nu på med min första ''Don´t let your dreams just be dreams '' . Handlar om Selena Gomez och Justin Bieber . Selena har precise rymt från sin styv pappa som har i mpnader misshandlat henne efter att hennes mamma dog i canser . Och hon har aldrig träffat sin pappa.



Titta gärna in och dela med dig av dina åsikter för att hjälpa mig förbättras =)



Kram<3

2012-03-17 @ 22:22:16
URL: http://justinbswe.webblogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0