4 timmars sömn..

Tja snyggingar!

Ligger här i sängen och är helt jävla död. Gick och la mig tjugo i fem och vaknade halv nio. Nice. Tänker inte gå och lägga mig än heller, ska gå och lägga mig typ åtta och vakna typ halv sex så jag kan börja göra mig iordning tidigt igen.

Men idag ska jag åka och gymma, ÅHHHHHHHHHH, så jag kanske måste sova nån timma innan det eller nåt. Vill ju inte ramla ihop på löpbandet eller i solariumet.. Omg solariumet HAHAHAHA ligger där i typ en timma.

Fattar seriöst inte hur jag kan vakna så tidigt men.. Igår gick jag och la mig halv tolv och vakna tio? Kanske det att brorsan kommer och skriker godmorgon i ens öra? Ah.

Men jag orkar inte skriva mer jag är så jävla fucking trött.

PUSS!


Gammal bild bara för att.

Postat av: zandrajonsson ★

sv: Okej :)

2012-03-04 @ 11:15:54
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: demir

Hej, finblogg :)

jag och min vän har en Nicki Minaj fan-blogg!

finner du intresse så kika in! :D

kraaaaam! :)

2012-03-04 @ 14:54:19
URL: http://teamminaj.blogg.se/
Postat av: Ebba och Molly

jätte fina ringar

sv: det är toppen

2012-03-04 @ 15:18:23
URL: http://mecandyy.webblogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0