104 frågor

Uttråkad chey såhär precis innan midnatt.

1. är du kär? - Nä.
2. har du snusat? – Nä.
3. har du fimpat en cigg på nån annan? – Nä.
4. har du legat i sängen brevid en kille? – Ja min lillebror, storebror och pappa. Inte alla på samma gång though. Och när jag var liten alltså.
6. har du blivit slagen allvarligt? - Nej det tror jag inte? 
7. tar du droger? - Nä!?
9. har du pussat en tjej? - INTE MED MENING!  
10. hatar du någon? – Aa.

11. älskar du någon? - Aa-
12. har några av dina vänner svikit dig? - Några? Pfft, hela min värld har svikit mig två gånger.
13. har du djur? - Aa.
14. har du legat brevid en tjej i sängen? – Som kompisar ja?
15. hatar du dig själv? - Pretty much yeah.
16. gillar du orange? - Nej, mitt hår är orange:t!
18. har du nån sjukdom? - Aa typ dum i huvudet-syndrom.

20. har du en gris? – Typ fem.
21. har du en plattång? - Aa.
22. har du en bror? - Två stycken.
23. har du sjukt bra humor? - För bra humor.
24. är du brunett? – Nope.
25. gillar du att stå i duschen flera timmar? - Jag hatar det men har inget val. 
26. tycker du om hästar? – Tycker dom är vackra, men inte så mycket mer än så.
27. har du en hund? – Aa.
28. har du skilda föräldrar? - Näe. 
29. har du gått på simskola? – Aa.

30. har du sagt bög till en kille? - Mm.
31. har du sagt fitta till en tjej? - Japp.
32. har du fuskat? – Många gånger.
33. har du en teve på ditt rum? - En icke-fungerande, yes.
34. har du lunar? - Hade.
35 har du msn? – Använder sällan.
36. har du en syster? - Nope.
37. har du bruna ögon? - I wish.
38. gillar du att fota? - Älskar.
39. har du sett dig själv brinna? – ?

40. hjälper du dina vänner? – Hjälpte Sara och Emma i matten idag. HAHAHAHA.
41. gillar du tacos? - Helt okej.
42. tycker du att du är söt? - Ibland om jag är riktigt nöjd med både smink och hår, men det händer jävligt sällan.
43. har du dansat? - Prata inte om det då bli rjag ledsen. UHUHUHU. Varför slutade jag!? Idiot.
44. har du spelat fotboll? - Ja.
45. tror du på äkta kärlek vid första ögonkastet? - Med kändisar, ja.
46. kan du stå framför spegeln i timmar om du bara får? – HAHAHA JA.
47. har du ätit sniglar? – Nej men jag vill prova.
48. äger du en locktång? - Yes sir.
49. gillar du att tugga tuggummi? - Älskar.

50. borstar du tänderna varje morgon och kväll? – Nä.
51. gillar du kläder? – Älskar, skulle köpt alldeles för mycket kläder ifall jag haft mycket pengar.
52. Hatar du falska vänner? – Japp.
53. gillar du räkna matte? – Ibland, älskar algebra och statistik men det andra pretty much sucks.
54. älskar du någon nu? - Aa, min familj och mina vänner.
55. Har du gråtit inför en vän? - Mm..
56. kan du sjunga? – HAHAHA.
57. Har du sett nån död? – Nej?
58. säger du vad du vill? - Ja, tyvärr.

61. kan du tala spanska? – Si.
62. är du kortare än 1.60? – Nej.
63. älskar du sommaren? – Ja!
64. älskar du vintern? – Nej!
65. har du mer än 1 par skor? - Ehehehehe. Jag älskar skor.  
66. brukar du sjunga när du är i duschen? - Ibland-
67. har du hoppat ut ifrån ett fönster? - Ja.
68. har du mer än 3 par mjukisbyxor? - Nej.
69. gillar du att städa? - Nej! Men jag gillar att sortera grejer.

70. gillar du att sova länge? – JA!
71. har du vart med om en olycka? - Vet inte..? 
72. är du förvirrad? – Ibland.
73. har du mer än 6 par byxor? - HAHA JA? DAH?  
74. har du förlorat en vän? – Aa..
75. gillar du att shoppa? – Älskar!
76. har du varit i paris? – Japp, the city of love!
77. gillar du ormar? Helt okej.
78. klarar du dig själv? – Ja, har alltid varit ganska självständig sådär. Ensamvarg.
79. har du lagat mat? –HAHAHA JA? Jag gjorde det ikväll! 'stolt'

80. är du klantig? – Jag tror nog det.
81. har du foppatoffler? - Inte längre.
82. har du mer än 20 låtar på din data? - HAHAHA VAD ÄR DET FÖR FRÅGA? Klart som fan jag har!? Musiklover helloooo? 
85. har du mer än 7 par nagellack? - Ja!? Har lagt upp hela min nagelsamling HÄR.
86. har du busringt? – Ja, haha.
87. har du skällt på din bror? - Japp.

90. sover du med nått gosedjur? - Just nu sover jag jämt med Pluto, my husband. ♥
91. har du åkt nånstans utan att du får? Har jag säkert.
92. vill du bara bort ibland? - För ofta, haha.
93. har du tältat? – Japp, men vi sprang skrikandes in när vi skulle sova. Larvar överallt..
94. har du bränt dig? – Japp.
95. har du lekt med levande ljus ? - Ett par få gånger.
96. har du lekt anden i glaset? – Nej!
98. bor du i skåne? – Typ två-tre veckor om året!
99. gillar du hip hop/rap musik? - Älskar!
100. är du på sista frågan nu? - Nä.
101. är du singel? – Ja.
102. har du flygt flygplan nån gång? - Japp!
103. har du kul just nu? – Inte kul men inte tråkigt heller.
104. är du blyg? – Inte så jätteofta men om jag är nervös för att träffa någon så har jag en tendens att bli lite småblyg.


Postat av: zandrajonsson ★

sv: aah, jag har aldrig provat de men det är säkert jätte bra :D

2012-03-03 @ 01:31:57
URL: http://zandrajonsson.blogg.se/
Postat av: Carro - http://four.blogg.se/

sv: okej, jadå

Görs? :D

2012-03-03 @ 04:05:06
URL: http://four.blogg.se/

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0