Zumba

Hello darlings!
Skoldagen idag var normal, orkar intre skriva så det detaljerat.
Kom hem, åt lite och tittade made. Precis som vanligt med andra ord. Tänkte alldeles strax göra 45 minuter zumba, det är så jäkla effektivt. Man ser resultat efter 3-4 träningspass och det är det som är så kul. Men ifall man inte tränar på två veckor och dricker en jäkla massa cola creepar fettet fram igen så man får inte sluta, det har jag lärt mig nu.
Men ja nu tänkte jag gå och byta om, pusshej!                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                    


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0