Typ två timmar kvar

Hello darlings!
Skoldagen idag var helt okej, massvis med skratt på både bilden och NO:n. På bilden tog jag lite blå färg, och Fabian och Fredrik satt snett mot mig och Sara och jag rullade färgburken och den råkade komma på deras papper som dom fyllt med färg så den blev lite vit. Sen sköt Fabian den till Sara och då började Sara rullade den och hålla på, sen efter en stund råka den åka iväg i världens fart mot Fabians och Fredriks färgpapper och sen åkte den över Fabians teckning full med färg... HAHAHA!
Sen kom jag hem för inte alls så längesen. Har inte hittat på speciellt mycket. Klockan tjugo över kommer Jessica hit och halv kommer Mathilda hit och sen åker vi klockan tjugo i sju. Vill ni veta hur rädd, nervös och osäker jag är eller? Det går inte ens att förklara med ord... Haha. Jag vet knappt vad breakdance är men jag vill ju prova. Det kanske är riktigt kul liksom?
Uppdaterar antagligen påväg mot dansen, när jag är där och/eller när jag åker hem.
Puss!
Det ser inte ut som mig haha.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0