Twi twi yo mitt namn e Emil P

Yo bloggen!
Idag har jag inte gjort speciellt mycket as usual. Jag har laddat ner typ 12 spel på surfplattan och kollat runt på twitter 24/7 så jaaa.
Imorgon är det skola vilket jag inte ser fram emot what so ever. Om någon vill hitta på nåt efter skolan text me or comment this shiaaat. Är trött på att vara ensam, wääh.
Mamma sitter bredvid mig och vakar som en hök ATM så der är väl bäst att jag drar now. Åh jag glömde nästan detta! Kommer publicera en sån här lista varje dag och typ morgonblogga varje dag för nu har jag ju surfisen.
Men vi hörs, puss!
Screenshot från surfisen hihi!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0