Trillingar som kom bort på bb hihihi

Hello darlings!

Chattade precis med Emma & Sara men Emmas internet är f*cked up så det är inte så kul.. Håhå. Och som vanligt är vi ju helt normala 'hoooost' och så helt randomly mitt i en konversation blev det såhär:

Jag: Jag har inte tvättat mitt hår sen nyår. Ni är mina närmsta vänner så därför tyckte jag att ni borde få veta.
Emma: Inte jag heller.
Sara: Inte jag heller.

Seriöst det är bara trillingar som kom bort på bb som inte duschar under samma perioder. Liksom annars duschar vi ju varje dag. That's f*cked up hahaha!

Men ja. Det var typ det jag ville säga. För vi är så himla normala, HÅHÅHÅHÅHÅ. Älskar mina tjejor. Dom är dom ända jag kan vara mig själv med och dom ända jag kan ha riktigt kul med, haha. Ni skulle sett mig och Sara på stan omg.. Hahahaha.




Love u!! ♥


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0