Tidigt

Hola a todo! (?)
Ska gå och lägga mig alldeles strax men tänkte bara uppdatera en gång till. Jag tränade 45 minuter Zumba förut, så j*vla skönt efterååååt! Helt klart värt det, Det var en skitrolig övning men nu har jag glömt den.. Damn it. Den var iaf på den fjärde intermedate eller vad det nu heter.
Tvättade också piercingen med Lactacyd istället för Koksaltlösning idag i duschen.. Men det hade bildats ett vitt lager utav nånting precis innanför den gråa pluppen så jag kände att jag verkligen ville ha bort den, men i fortsättningen kör jag på Koksaltlösning! Har nmämigen hört att Lactacyd och även andra tvålar, framför allt sårtvättar, torkar ut huden.. Not good!
Blir en tidig kväll som ni ser på klockan, ska faktiskt stänga ner surfplattan 22.10 istället för 23.00, hoppas på att komma upp tidigare också. Ligger i sängen nu så jag slipper upp och krångla fram massa skit. Har också tagit fram kläder för morgondagen, stickad tröja och spetsleggins! Awesome.
Men vi hörs imorgon dolls, puss!

Postat av: Anonym

En fråga bara, är du blyg?

2012-02-01 @ 09:09:17
Postat av: Ellen :-) :-)

Ska du byta skola? Ångrar du dig att du tackade nej tii Engelska skolan? Den äger, Lillån suger!

2012-02-01 @ 09:11:43

Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0