ONSDAG ♥

Hello darlings!
Har typ precis ätit en muffins och dör just nu med Emma på sms. Vi ska göra väääärldens roligaste grej på onsdag! Vi har världens bästa föräldrar som ska följa med mihihihi.
Är typ superglad för tillfället. Mitt liv är på topp just nu, åhh. Jag är så lycklig. Det går inte att vara negativ.
Mamma har gjort ansiktsmask på mig, gjort den hemliga grejen och lite annat med mig idag så det har varit lite mammadotterdag typ. Och hon har ju gjort det braiga beslutet hihihihihihi.
Men vi hörs när jag ska gå och lägga mig, puss!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0