Normal evening

Hello!
Har nu tränat 45 min Zumba, ätit middag och smsat med Emmispemmis. En normal kväll med andra ord. Ska strax göra lite styrketräning och sen baka två sockerkakor till pappa, medan dom står i ugnen ska jag duscha. Pappa fyller 44 år imorgon så han ska ta med dom till jobbet, grattis gamling! ♥ Vi hörs senare luvies, puss! 
Bild 1 - Godiset jag åt. Bild 2 - Zumban. Bild 3 - Fem sekunder efter träningen. Bild 4 - Middagen! Tog bulgur istället för pommes, grattis till mig faen. Bild 5 - Jag just nu.


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0