Normal boring day

Hello darlings!
Skoldagen idag var som vanligt. Fast det gör ganska ont att böja sig ner och så råkade jag röra den genom tröjan en gång så uh-oh. Ska 'dränka piercingen' sen. Jag och Emma läste om det på nån hemsida och det kan tydligen påskynda läkningen so that sounds awesome.
Har ätit alldeles för mycket kalorier både igår och idag och nu kan jag inte träna så det SUGER! Men efter helgen ska jsg äta mindre. Jag ska antagligen till hindersmässan imorgon, fast har inga pengar så jag vet inte, och jag bara måste ha sockervadd. Ihihihi det är magiskt. Skulle smakat kanderat äpple men ne.. Haha men Sara sa att munkarna är skitgod så kanske smakar en sån också. Men jag tror inte jag kommer få några pengar så yaah.
Puss!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0