Musiklista

Gör en lista över 10 band/artister du gillar (ingen speciell ordning.)

1. JLS 
2. Taio Cruz
3. Nicki Minaj
4. Justin Bieber
5. Antonio Amoroso
6. One direction
7. LMFAO
8. Soulja Boy
9. Selena Gomez
10. Mohombi

Vilken låt är din favorit med nr 6? För tillfället One thing bara för videon, hihi.


Vilken är din favoritlåt med nr 8? För tillfället Crank that (soulja boy), bara för att jag gillar gamla låtar! Hihi.


Finns det någon låt med nr 9 som får dig att gråta? Nej.


Hur många gånger har du sett nr 4 live? INGEN, WÄÄÄÄÄÄÄ!!!


Vilken är din favoritlåt med nr 5? Baby/Better together, lyssnar på den 24/7!


När hörde du nr 3 för första gången? I september dagen innan jag skulle till Rhodos.


Hur upptäckte du nr 10? Såg på sommarkrysset en sommarkväll och då var han med.


Vilken är din favoritlåt med nr 7? För tillfället 'Champagne Showers'.


Hur många gånger har du sett nr 9 live? Inga!


Finns det någon låt med nr 2 som får dej att gråta? Nope.

 
Viken är din favoritlåt med nr 1? One shot för tillfället.


Hur länge har du lyssnat på nr 2? Sedan förra sommaren, han har dock inte kommit med nytt material förrän på sistone.


Till slut, vilket nr är bäst? 4 och 6 har delad plats!

 (Slumpade ut ordningen så jag har inte Justin och One direction där dom är så ni vet!!!!)



Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0