Mornin'

Yo darlings!
Ska alldeles strax borsta tänderna och ge mig iväg till skolan men jag hade några minuter över så jag tänkte blogga! Asså jag och Emma och våra mammor drog iväg till ett piercingställe igår och piercade navlarna! För er som inte fattade det alltså. Och förlåt så himla mycket för alla jag jugit för oxh sagt att vi ska skaffa tandsmycke men vafan alla frågade ju om vi skulle ta navelpiercing så jag var ju tvungen att säga nåt konstigt.
Nu kom jag på att vi har glosförhör och jag har inte pluggat. Härligt.. Men det går nog bra ändå. Jag ska be till gud att vår bildlärare är sjuk idag också så vi får två timmars håltimma innan pissNO:n, det skulle sitta fint!
Men vi hörs senare idag älsklingar, puss!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0