Mina nyårslöften

Hello darlings, tror jag har glömt att skriva mina nyårslöften!

Här är dom iallafall:

♥ Gå ner massa i vikt innan sommaren och förhoppningsvis inte ha lika mycket fett.
♥ Börja träna med PS3/jogga regelbundet ↑
♥ Få Justin Bieber, One direction, Soulja Boy och JLS att antingen retweeta eller följa mig på twitter.
♥ Fokusera mer på bloggen och försöka att få den större
♥ Skaffa pojkvän....
♥ Bli bättre vänner med två tjejer och börja umgås med dom på fritiden
♥ Göra sommaren 2012 till den bästa sommaren ever

Ska pricka av dom i slutet utav året och se vilka jag lyckades med... Haha!


Hej sötnos! Kommentera något skoj och gör min dag. Gör gärna länkbyten men är inte lika intresserad utav bloglovin' eftersom jag inte använder det. Sprid gärna bloggen till dina vänner, det skulle göra mig riktigt glad!

Ditt fina namn:
Vill du kommas ihåg?

Valfri hemlis: (publiceras ej)

Blogg/Hemsida:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0